پرینت  ارزان آنلاین

آینده صنعت چاپ و پرینت چه می شود؟

آینده صنعت چاپ و پرینت 

روند صنعت چاپ در سال 2020 رو به جلو بوده است
سال 2020 با تمام فراز و نشیب هایش تمام شد.ما قبلاً شاهد تغییرات / بروزرسانی های بسیاری در هر صنعت بوده ایم و صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما احتمالاً بهترین انتقال را در بازار جهانی دیده ایم و موج تغییر در حال ضربه زدن به مشاغل این صنعت است و آنها از "تحول" دعوت می کنند.

با صنعت چاپ ، دیگر هرگز همان نسخه ها و چاپهای قبلی نیست. افراد جدیدترین روشها و فرصتها را برای گسترش دامنه تجارت خود در پیش می گیرند. برای درک حرفه چاپ در سال 2020 و مونتاژ فناوری و چاپ ، در اینجا 9 روند برتر در صنعت چاپ که صنعت چاپ را تغییر می دهد آورده شده است:


امنیت مشتری

مشاغل ، از جمله آموزش و خدمات دارویی ، منابعی را در فناوری قرار می دهند که برای جمع آوری گزارشات به شناسایی شناسه نیاز دارد. این بدان دلیل است که امنیت مشتری یکی از جنبه های اصلی ، جایگاه اول در سازمان های مختلف است. در حالی که سازمان ها به دنبال راه هایی برای بهبود اثربخشی با کار از راه دور هستند ، پیوستن فناوری پیشرفته چشم انداز کلیدی در بخش تجارت چاپ خواهد بود ، که امکان چاپ سریعتر و تأیید شده را فراهم می آورد.

مسائل فنی چاپ آنلاین

طبق گزارشی از طرف یک شرکت معتبر ، حدود 93٪ از مشاغل چاپخانه پذیرفتند که پیشرفت در صنعت آنها اتفاق می افتد. آنها برای ادامه رقابت در بازار از تحولات جدید استقبال می کنند. با انتخاب وب مبتنی بر اینترنت اشیا برای چاپ نرم افزار ، تجارت چاپ ابزارهای بیشتری را تجربه می کند که روش ها و روند کاری بزرگ را ایجاد می کند. شما می توانید انتظار داشته باشید که صنعت ماشین چاپ چند منظوره با علاقه روزافزون ابزار توسعه یافته توسعه یابد. حتی رهبران فناوری نیز امیدوارند چنین ابزارها و نرم افزاری را به کار گیرند.
تغییر در طراحی
دیگر نیازی به چاپهای مرسوم و پر از عناصر نداریم. امروزه ، افراد به سمت یک تصویر اساسی با ظاهر و احساس غنی نسبت به یک تصویر گرافیکی عمیق و درهم گرایش پیدا می کنند. به همین ترتیب ، از شدیدترین فضای خالی استفاده کنید و طرحی را انتخاب کنید که ساده ، تمیز و نیاز باشد. در هر صورت ، مشتریان به چیزی نیاز دارند که بتواند در طراحی های خود زیبا و محبوب باشد. مطمئن شوید که سفارش را بدون از دست دادن مسیر با طراحی های متوسط و مد روز برآورده کرده اید.

هوش مصنوعی

رهبران مشاغل چاپی استفاده از فناوری هوش مصنوعی را در مدل تجاری خود آغاز کرده اند. از آنجا که سال 2020 با برخی از ظرفیتهای تأیید شگفت آور چاپگرها و MFP روبرو شد ، می توان انتظار داشت که برخی از موارد بروز شده را نیز در همین نسخه شاهد باشیم. زیراکس و HP به تازگی توانایی های خود را در این بخش افزایش داده اند.

دیجیتالی شدن

ابزارهای چاپ ویژگی گزارش جدیدی را شامل می شوند. این امکان را به مشتریان می دهد تا اسناد خود را دیجیتالی کرده و اطلاعات را به راحتی و به روشی تأیید شده ذخیره کنند. با سابقه دیجیتالی قرار گرفتن قطار ، به نظر می رسد ارسال ، به اشتراک گذاری و کشف داده ها کاری دشوار است. فرم های فرایند کار دیجیتال که می توانند با مشتری در چارچوب ها تعامل داشته باشند نیز توسعه می یابند ، زیرا این امکان را به مشتریان می دهد تا از راه دور کار کنند و از طریق هر کدام از ابزارهای مورد نیاز خود چاپ را ادامه دهند.

جوهر افشان
برای خدمت به بازار در حال تغییر ، فناوری وب جوهر افشان برای چاپ راه حل رخ داده است. این در خدمت تجارت چاپ ، بسته بندی و بازارهای تجاری است. این موارد عملی ، تحویل سریع و کیفیتی است که بازار برای بهره برداری از این روند و رشد سازمان های خود به آن نیاز دارد. در زمان آینده ، ما با حجم عظیمی از این راه حل ها مواجه خواهیم شد که نیازهای قابل توجه بیشتری را برآورده می کنند.

انجمن فناوری اطلاعات

همانطور که توسط یک نظرسنجی توسط Quocirca ، Global Print 2025 نشان داده شده است ، مشاغل بیشتر از ارائه دهندگان چاپ سنتی تا سال 2025 از تعاملات متخصص فناوری اطلاعات پشتیبانی خواهند کرد. برای دستیابی به تسلط ، مشاغل باید در معرض فناوری اطلاعات خود قرار بگیرند تا سبد محصولات گسترده تری داشته باشند. به عنوان مثال ، سازندگان سازمان های چاپی عظیم می توانند برای افزایش فروش خاص و تقویت استعداد ، با موفقیت به تامین کنندگان فناوری اطلاعات دسترسی پیدا کنند. مشاغلی مانند Kyocera و Konica با گسترش ظرفیت های خدمات فناوری اطلاعات از طریق خرید اقدام به حرکت کرده اند.
تصویب Cloud MPS
حرکت دیگری که در صنعت چاپ اتفاق می افتد ، استقبال از MPS مبتنی بر ابر است. رهبران بازار از جمله Ricoh ، زیراکس و Lexmark این فناوری را به کار گرفته اند. این ترکیب MPS ابری از پیچیدگی های چاپ اولیه می کاهد. همه مدیران چاپ به یک سرور چاپ مجازی ارسال می شوند. از این رو ، نیاز به سرورهای داخلی را از بین می برد.

پذیرفتن چاپهای سفارشی برای مشتریان

بالاتر و فراتر رفتن از آن در مقابل استفاده از فرم قدیمی دشوار است. و با چاپ ، شما به طور کلی فرصتی دارید که شخصی سازی است. بنابراین ، شما می توانید فرصتی برای مشتریان خود ایجاد کنید و تماس های امروزی لازم را برقرار کنید. ابزارهایی مانند چاپ سفارشی ، ابزارهای معماری مورد ، آگهی های سفارشی ، بازاریابی چاپی شما را به آن رقابت می رساند.
 آیا نباید در مورد ارائه فرصت و بوم به آنها چیزی گفته شود که بتوانند با آن نوع دیگری از محصولات شما بسازند؟ این فرصت می تواند به شما امکان استفاده از نرم افزار مناسب طراحی محصول را بدهد که می تواند با فروشگاه آنلاین شما هماهنگ شود.
اینها برخی از روندهایی است که از اواسط سال 2019 شروع به گسترش صنعت خود در این صنعت کردند و در سال 2020 ، آنها می توانند به کسب و کارهای چاپی قدرت بخشند. اگر به دنبال راه حل هایی برای مرتبط بودن با تغییر روند کسب و کار هستید ، تلفیق وب برای چاپ راه حل در فروشگاه وب موجود بسیار حیاتی است.

کلام آخر

چاپ روم از بهترین تکنولوژی چاپ قابلیت ارائه صد هزار صفحه در روز را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تمامی فرایند چاپ و پرینت از ابتدا تا انتها توسط پرسنل با تجربه و فنی انجام  می گردد و خیال شما باید از بابت کیفیت و امنیت کار راحت باشد.