چاپ ارزان در یزد

چاپ فوری و ارزان

مقدمه
در این پست می خواهیم به سراغ چاپخانه های مجهز به سرویس خدمات چاپ آنلاین در شهر یزد برویم. با ما همراه باشید.

چاپ ارزان به چه معنی است؟

در سیستم چاپ ارزان ، تمامی مراحل چاپ کتاب و سایر محصولات چاپی از زمان ثبت سفارش تا تحویل فایل فیزیکی محصول درب منزل به شکل آنلاین انجام می گیرد و تمامی واسطه ها حذف می گردند. چاپ خانه های آنلاین این امکان را به مشتری می دهند تا بر تمامی مراحل چاپ نظارت داشته باشند و سوالات خود را بپرسند. اگر جایی نیاز به تغییر دارد می توانند با کارشناسان چاپخانه تماس گرفته و موضوع را با آنها در میان بگذارند.

مزایای استفاده از سرویس چاپ ارزان در یزد

پرینت ارزان

نحوه قیمت گزاری خدمات چاپی در مراکز چاپ آنلاین یزد واقعا منصفانه است. چاپخانه های آنلاین در شهر یزد فرصتی را برا ی مشتری فراهم آورده اند تا بدون پرداخت هزینه های جانبی مربوط به ایاب و ذهاب به راحتی در منزل یا محیط کار وارد وب سایت اختصاصی چاپخانه ها شوند و سفارش خود را ثبت کنند. بدین ترتیب هزینه چاپ و پرینت فایل مورد نظر تا حد زیادی کاهش پیدا میکند. یک نکته مهم که باید در زمان ثبت سفارش آنلاین در نظر داشته باشید زمان تحویل محصول است. چنانچه شما عجله ای برای دریافت فایل چاپ شده نداشته باشید و به چاپخانه فرصت بیشتری بدهید هزینه پرینت برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد. در صورتی که گزینه تحویل فوری را علامت بزنید هزینه ای مازاد بر قیمت پرینت برای شما لحاظ می شود.

ارسال رایگان به سراسر کشور

فرقی نمی کند که سفارش دهنده ساکن یزد باشد یا سایر نقاط کشور، در هر دو حالت هزینه ارسال رایگان است. افراد ساکن در شهر یزد معمولا پس از گذشت 24 ساعت کاری از زمان ثبت سفارش چاپ، فایل فیزیکی بسته بندی شده را توسط پیک موتوری درب منزل تحویل می گیرند. سایر مشتریان که در شهر های دیگر ساکن هستند تقریبا  5 روز کاری پس از ثبت سفارش، محصول خود را دریافت خواهند کرد.

جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی

چنانچه متقاضی چاپ قصد مراجعه حضوری به موسسه های چاپ فیزیکی را داشته باشند باید مدت زمان زیادی را صرف آماده شدن و رفتن به مرکز چاپ و تکثیر نمایند. این موضوع به ویژه زمانی که دانش آموز یا دانشجو برای امتحان، مدت زمان کی وقت دارد واقعا سخت خواهد بود. زیرا بیشتر زمان خود را در مسیر رفت و آمد صرف خواهد کرد. مزیت سفارش چاپ آنلاین برای قشر محصّل در یزد این است که بدون اتلاف وقت و انرژی در اسرع زمان، محصول چاپ شده را به شکل فیزیکی درب منزل تحویل خواهد گرفت.

چگونه سفارش پرینت ارزان بدهیم؟

در وهله اول می بایست آدرس وب سایت اختصاصی مراکز چاپ و نشر را در گوگل سرچ کرده و به صفحه اصلی آنها وارد شوید. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور این امکان به شما داده می شود تا در بخش ثبت سفارش، درخواست خود را ثبت کنید. برای ثبت سفارشات چاپی، محدودیتی وجود ندارد. کاربران در هر حوزه ای اعم از چاپ کتاب، کارت ویزیت، بنر های تبلیغاتی، کاتالوگ، بروشور، تراکت، طراحی لوگو و...می توانند تقاضای ارائه خدمات داشته باشند. جهت هماهنگی های بعدی، کارشناسان چاپخانه با شما تماس خواهند گرفت. در صورتی که خدمات مربوط به سفارش شما در فیلد های مربوطه درج نشده باشد با بخش پشتیبانی چاپ آنلاین تماس بگیرید.

چاپ کتاب ارزان

یکی از خدمات بسیار عالی که توسط چاپخانه های آنلاین در یزد انجام می گیرد مربوط به حوزه چاپ است. با توجه به اینکه هر چقدر فرآیند چاپ کتاب سریعتر انجام گیرد، کتاب چاپ شده سریعتر وارد بازار فروش می شود و نویسنده در برابر سایر رقبا سود بیشتری به دست می آورد، بهره گیری از سرویس چاپ کتاب آنلاین بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. از زمان بار گزاری فایل تایپ شده کتاب در بخش مربوطه تا زمان چاپ و عرضه در کتاب فروشی ها، تمامی مراحل به صورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام می گیرد.

مراحل چاپ کتاب ارزان در یزد

ویراستاری

این مرحله به دلیل جلوگیری از بروز اشتباهات تایپی یا غلط های املایی در متن نهایی کتاب حائز اهمیت است.

دریافت شابک

شابک شماره شناسایی کتاب است که به صورت مجزا برای هر کتاب به طور اختصاصی صادر می شود. کد شناسایی کتاب در نوبت های چاپ بعدی همچنان ثابت می مانند.
دریافت فیپا

اطلاعات هویتی کتاب از جمله محل نشر، سال چاپ و نام نویسنده در قالب یک فهرست بندی ارائه می شود که به آن فیپا گفته می شود.

دریافت مجوز ارشاد

در این مرحله 3 نسخه از کتاب چاپ شده مورد بررسی قرار می گیرند و چنانچه مغایرتی با ارزش های سیاسی، اجتماعی و عقیدیی کشور نداشته باشند، مجوز لازم صادر می شود.

نکته: تمامی مراحل دریافت مجوز های چاپ کتاب توسط ناشر انجام می گیرد و نیازی به حضور شما نیست.