چاپ ارزان در مراغه

سفارش آنلاین چاپ با تخفیف ویژه!!!

مقدمه
چاپ و تکثیر یکی از ملزومات زندگی جامعه بشری می باشد. اگر چه امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی، شکل گیری گونه ای از مکاتبات اداری در فضای اینترنت و همچنین استفاده از فایل های الکترونیکی مواد درسی، مقوله چاپ با کاهش نسبتا چشمگیری رو به رو شده است اما همچنان هستند افرادی که ترجیح میدهند فایل های درسی خود را به صورت فیزیکی در دست داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به چاپ ارزان در مراغه بپردازیم با ما همراه باشید.

چاپ کتاب ارزان در مراغه

چاپ کتاب یکی از راهکار های بسیار مفید در جهت ارتقای رزومه شغلی یا تحصیلی و افزایش جایگاه علمی نویسندگان به شمار می رود. برخی از مولفان یا مترجمین پس از از پایان نگارش متن کتاب با چالش مالی جهت انجام فرآیند چاپ مواجه می شوند. تجربه نویسندگانی که سابقه چاپ و نشر چند کتاب دارند نشان می دهد که در روش های سنتی چاپ و نشر هزینه های سنگینی جهت عملیات چاپ کتاب صرف می شود و نویسنده تحت فشار مالی زیادی قرار می گیرد. این در حالی است که استفاده از سرویس چاپ آنلاین در مراغه، هزینه های چاپ کتاب را تا حد زیادی کاهش می دهد و نویسندگان با خیال راحت، بدون دغدغه مالی می توانند حاصل تحقیق و پژوهش های خود را به صورت یک کتاب چاپ نمایند.

سفارش آنلاین چاپ

در راستای شروع عملیاتی فرآیند چاپ کتاب، لازم است لیستی از چاپخانه های مجهز به خدمات چاپ آنلاین را سرچ نموده و به وب سایت اختصاصی آنها سر بزنید. در بخش ثبتنام، اطلاعات اولیه را وارد نموده و پس از دریافت کد تایید وارد فروشگاه های آنلاین شوید. در ادامه روی قسمت ثبت سفارش کلیک کرده و فرم مربوط به سفارش چاپ را تکمیل نمایید. کارشناسان مجموعه بر اساس اطلاعات ورودی شما مانند؛ چاپ رنگی یا سیاه و سفید، جنس کاغذ، قطع کتاب، طراحی جلد و صفحات داخلی کتاب، اقدام به چاپ می کنند. چنانچه نوع درخواست  مد نظر شما در فرم سفارش موجود نباشد، می توانید با چاپخانه تماس گرفته و موضوع را با آنها در میان بگذارید.

مراحل چاپ کتاب

دریافت شابک

در مسیر چاپ کتاب ناگزیر به پیمودن مراحل خاصی هستید که به کار شما ارزش قانونی می دهد. اولین مرحله در فرآیند اداری چاپ کتاب مربوط به دریافت شابک می باشد. شابک ها شماره هایی هستند که از 10تا 13 رقم تشکیل شده و برای هر کتاب به صورت جداگانه صادر می گردند.

اخذ فیپا

ناشر با مراجعه به وب سایت خانه کتاب ایران، درخواست خود را مبنی بر دریافت فیپا جهت چاپ کتاب ثبت می کند. فایل اصلی کتاب به همراه سی دی و شماره شابک به سازمان مذکور تحویل داده می شود. به طور معمول 10 تا 14 روز کاری پس از ثبت سفارش، فیپا صادر می شود و به صفحه اول کتاب اضافه خواهد شد.

مجوز ارشاد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند چاپ کتاب های درسی و غیر درسی نظارت زیادی دارد. محتوا و مضمون کتاب ها از لحاظ متن و تصویر مورد بررسی قرار میگیرند و چنانچه مغایرتی با ارزش های سیاسی، اجتماعی و عقیدتی کشور نداشته باشند؛ مجوز چاپ صادر می گردد.

مزایای چاپ آنلاین در مراغه

کاهش رفت و آمد

شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش رفت و آمد های فیزیکی در اجتماعات باعث گردیده تا مشتری در رابطه با مراجعه حضوری به مراکز چاپ و نشر دچار نگرانی گردد. از این رو استفاده از سرویس چاپ آنلاین زمینه کاهش رفت و آمد فیزیکی را فراهم آورده و متقاضی چاپ می تواند با اطمینان خاطر در منزل بنشیند و ظرف چند دقیقه سفارش چاپ خود را ثبت نمایید.

پرینت ارزان

در حقیقت یکی از جنبه های مهم تمایز بین چاپخانه های آنلاین با موسسه های چاپ فیزیکی، کاهش تعرفه های چاپ می باشد. مشتری با استفاده از سرویس خدمات چاپ ارزان، فایل های پی دی اف خود  را با قیمت مقرون به صرفه پرینت خواهد گرفت.

نتیجه گیری
 در جریان سفارش آنلاین چاپ کتاب؛ حتما به سابقه و اعتبار چاپخانه های آنلاین دقت کافی داشته باشید. زیرا عملیات چاپ به صورت دور کاری و در فضای مجازی انجام میگیرد. اگر در جهت دریافت مجوز های چاپ، کوتاهی صورت گیرد و روند قانونی چاپ به درستی انجام نگرفته باشد؛ پس از مشاهده نسخه های چاپی کتاب در بازار فروش، تمامی آنها جمع آوری خواهند شد.