چاپ آنلاین در تبریز

خدمتی نوین در صنعت چاپ و نشر

مقدمه
شیوع ویروس کرونا سبک و سیاق بسیاری از کسب و کار های تجاری را تغییر داد. شکل سنتی تولید و عرضه کالاها تغییر پیدا کرد و همه چیز در فضای مجازی شروع به رشد نمود. صنعت چاپ و نشر نیز از این انقلاب بزرگ تجاری عقب نماند و روش جدیدی را در جهت ارائه خدمات چاپ در پیش گرفت. چاپ روم در این پست قصد دارد چاپ آنلاین در تبریز را مورد بررسی قرار دهد.

چاپ آنلاین کتاب در تبریز

با توجه به اهمیت چاپ سریع  کتاب و عرضه به بازار فروش بهتر است به جای چاپ کتاب به روش سنتی، از سرویس خدمات چاپ آنلاین استفاده کنید. هر چقدر شما سریعتر اقدام نمایید عرصه را بر سایر رقبا تنگ تر خواهید کرد و سود بیشتری از فروش کتاب به دست خواهید آورد. از این رو خدمات چاپ آنلاین که طی سال های اخیر به صنعت چاپ و نشر کتاب وارد شده است می تواند راه گشای شما باشد تا زود تر از همه کتاب خود را چاپ و نشر بدهید.

مراحل چاپ کتاب

نگارش اولیه

نویسنده با در نظر گرفتن اوضاع و شرایط اجتماعی جامعه، موضوعی را جهت نوشتن کتاب انتخاب می کند و به جمع آوری اطلاعات مربوطه می پردازد. فایل اولیه کتاب باید به صورت تایپ شده آماده گردد. در صورتی که نویسنده فایل کتاب را به شکل دست نویس تنظیم کند، کارشناسان فعال در حوزه چاپ آنلاین، آن را تایپ خواهند کرد.

ویراستاری کتاب

معمولا ویراستاری توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام می گیرد. فایل اولیه کتاب به انتشاراتی آنلاین در تبریز تحویل داده می شود و آنها اقدامات لازم را به عمل می آورند.

صفحه آرایی کتاب

در این مرحله صفحه آرا به طراحی جلد و صفحات داخلی کتاب می پردازد. هر چقدر طراحی کتاب حرفه ای تر انجام شود هزینه چاپ کتاب بیشتر خواهد بود.

دریافت شابک

شابک کد استاندارد بین المللی کتاب است که شناسایی کتاب ها را راحتر می کند. شابک ها به طور اختصاصی صادر می شوند و در طول زمان همچنان ثابت می مانند حتی اگر کتاب مورد نظر در چندین نوبت چاپ شود.

فیپا

ناشر با مراجعه به وب سایت خانه کتاب ایران درخواست شابک را ثبت می کند و فایل اولیه کتاب را به همراه شابک ارسال می نماید. پس از بررسی های لازم فیپا صادر خواهد شد. معمولا صدور فیپا 10 روز کاری تا دو هفته زمان می برد.

مجوز ارشاد

محتوای کتاب از لحاظ تصویر و متن باید با ارزش های اجتماعی، عقیدتی، سیاسی و مذهبی کشور هماهنگ باشد. مجوز ارشاد زمانی صادر خواهد شد که این ضوابط رعایت شده باشد.

پرینت ارزان جزوه درسی در تبریز

دانش آموزان و دانش جویان متقاضی اصلی پرینت ارزان هستند. سرویس خدمات چاپ آنلاین در تبریز به دلیل کاهش هزینه های اولیه تولید، در مقایسه با سایر چاپخانه های فیزیکی فعال در حوزه چاپ و نشر تعرفه ارزان تری را برای خدمات پرینت و چاپ جزوات درسی در نظر گرفته اند. به همین دلیل می توانید بدون نگرانی مالی، سفارش خود را چاپخانه های آنلاین در تبریز بسپارید. این امتیاز فقط شامل حال افراد ساکن در تبریز نمی شود بلکه شما می توانید در هر جای که هستید سفارش خود را ثبت نمایید.

چگونه پرینت ارزان بگیریم؟

برای استفاده از خدمات چاپ آنلاین به آدرس الکترونیکی چاپخانه مراجعه کنید و در بخش ثبت نام شماره تلفن و آدرس دقیق خود را درج نمایید. معمولا طی 5 روز کاری پس از ثبت سفارش، فایل پرینت گرفته شده قابل تحویل درب منزل است. اگر در دریافت سفارش خود عجله دارید می توانید تحویل فوری را انتخاب نمایید. در این صورت هزینه پرداختی شما کمی بیشتر محاسبه خواهد شد.

صحافی آنلاین در تبریز

به جهت اینکه جزوات درسی پرینت گرفته شده برگه برگه نشود بهتر است آن را صحافی نمایید. چاپخانه های آنلاین انواع متنوعی از صحافی ها را با قیمت های متفاوت ارائه می کنند. جهت استفاده از این خدمات در فرم مربوط به سفارش، نوع صحافی مورد نظر خود را تعیین کنید.

انواع صحافی آنلاین

صحافی طلق و شیرازه

صحافی دوبل

صحافی شانه پلاستیکی

صحافی سیمی

در مقایسه با صحافی منگنه این نوع صحافی برای محتوای فیزیکی پر حجم مناسب است. به دلیل چرخش 360 درجه کاغذ های جزوه امکان مطالعه آنها بسیار آسان و راحت خواهد بود.

صحافی منگنه(صحافی منگنه برای جزوه هایی مناسب است که دارای کاغذ هایی با گرماژ پایین هستند  و حجم کمی دارند).