چاپ آنلاین در بوشهر

دانشجویان و دانش آموزان، نگران هزینه های چاپ نباشید!!!

مقدمه
موضوع چاپ و نشر و استفاده از راهکاری جهت دستیابی به چاپ فوری و ارزان همیشه مخاطبین ویژه ای داشته است. دانش آموزان، دانش جویان و ارگان های دولتی که فرم ها و مکاتبات اداری زیادی دارند اصلی تری مشتریان حوزه چاپ ارزان هستند. در این مقاله به بررسی وضعیت چاپ آنلاین در بوشهر می پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چرا چاپ آنلاین؟

چاپ آنلاین به فرایند چاپ در فضای مجازی گفته می شود که گستره وسیعی از خدمات چاپی از چاپ کتاب تا چاپ کارت ویزیت، چاپ عکس، چاپ تراکت های تبلیغاتی  و... شامل می شود. با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و تغییر پذیری شکل زندگی جامعه امروز، می بایست هم گام با فناوری های روز گام برداشت. ورود پدیده چاپ آنلاین به صنعت چاپ کشور به ویژه در شهر بوشهر، سبب تسهیل روند چاپ، کاهش رفت و آمد و همچنین باعث کاهش هزینه های اقتصادی شده است.

چاپ عکس ارزان در بوشهر

چاپ عکس هایی که  از لحظات شیرین با هم بودن خانوادگی و دوستانه ثبت نموده اید اقدامی است که بیشتر مردم به ان علاقمند هستند و دوست دارند عکس های مورد علاقه خود را به شکل فیزیکی در معرض دید خود قرار دهند. عوامل متعددی در محاسبه هزینه چاپ عکس تاثیرگذار هستند، از جمله:

  • جنس کاغذ
  • جوهر رنگی
  • دستگاه چاپ

سرویس های  چاپ آنلاین در بوشهر چه ویژگی هایی دارند؟

پاسخگویی ۲۴ساعته

تیم پشتیبانی چاپخانه های آنلاین در طول ۲۴ساعت شبانه روز آماده ارائه راهنمایی های لازم به مخاطبین می باشند. مشتریان محترم می توانند تمامی ابهامات و سوال هایی که در مورد عملیات چاپ دارند از کارشناسان مربوطه بپرسند و مشاوره رایگان دریافت نمایند.

ارسال رایگان در بوشهر و شهرستان

ارائه سرویس خدمات چاپ آنلاین و بهره مند شدن از فواید بی نظیر این تکنولوژی نوین فقط به هم استانی های عزیز محدود نمی شود. افراد در هر جایی از کشور که زندگی می کنند می توانند بدون بدون محدودیت، سفارش چاپ خود را به شکل آنلاین ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن، آن را درب منزل تحویل بگیرند. تحویل سفارش برای خریداران هم استانی معمولا ۲۴ساعت پس از ثبت  سفارش انجام می گیرد. ارسال برای شهرستان طی ۵روز کاری پس از ثبت سفارش صورت می پذیرد.

پرینت ارزان

بیشتر چاپخانه های آنلاین یا مجهز شدن به دستگاه های پیشرفته چاپ، بهره گیری از نیروی متخصص و مجرب، همچنین خرید مواد اولیه به ویژه خرید کاغذ از تولیدی ها توانسته اند هزینه های تولید را تا حد زیادی کاهش دهند. به همین جهت تعرفه های در نظر گرفته شده جهت چاپ و پرینت آنلاین در مقایسه با چاپخانه های فیزیکی ارزان تر از محاسبه می شود.

سفارش چاپ آنلاین ارزان

جهت استفاده از خدمات ارائه شده توسط مراکز چاپ فعال در بستر مجازی باید به وب سایت فروشگاهی آنها مراجعه کرد. ویترین فروشگاهی خدمات چاپ آنلاین، طیف گسترده ای از فعالیت های چاپی را در بر می گیرد. در بخش ثبت نام نیاز به وارد کردن اطلاعات پایه ای دارید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید به بخش ارایه خدمات وارد شوید. چنانچه گزینه درخواستی شما در فیلد های مربوطه یافت نشد با چاپخانه تماس گرفته و سفارش خود را با آنها در میان بگذارید.

چاپ کتاب ارزان در بوشهر

چاپ کتاب فرآیندی ساده و آسان است به شرط اینکه سفارش خود را به یک چاپخانه معتبر بسپارید. دریافت مجوز های چاپ کتاب پروسه ای زمان بر است. به همین جهت توصیه می کنیم سفارش چاپ خود را به یک  یک ناشر حرفه ای و خبره که سابقه ای طولانی در این زمین دارد و با پیچ و خم های کار آشناست، بسپارید. به این ترتیب عملیات چاپ کتاب در زمان کمتری انجام می گیرد و کتاب شما زودتر از سایر رقبا وارد بازار فروش می شود و در نتیجه احتمال سود دهی افزایش خواهد یافت.

مراحل چاپ کتاب ارزان

نگارش اولیه

نویسنده فایل اولیه کتاب را به شکل تایپ شده یا دست نویس آماده می کند و در اختیار ناشر قرار میدهد.

ویراستاری و صفحه آرایی

تمامی اقدامات وبراستاری و صفحه آرایی کتاب توسط طراحان حرفه ای و گرافیست کارهای مجرب در استان بوشهر انجام می گیرد.

دریافت شابک

کد شناسایی کتاب یا اصطلاحا  شابک به طور اختصاصی و جداگانه برای هر کتاب صادر می شود و در نوبت های بعدی چاپ نیز همچنان ثابت باقی می ماند.

فیپا

فهرست نویسی صفحه اول کتاب یا فیپا اطلاعات شناسنامه ای مانند نام نویسنده یا نویسندگان، سال چاپ و محل چاپ کتاب را در بر می گیرد.

مجوز ارشاد

محتوای متنی و گرافیستی کتاب از لحاظ رعایت ارزش های میهنی، مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت عدم مغایرت با اصول عقیدتی، سیاسی و مذهبی کشور، مجوز مربوطه صادر خواهد شد.